Torsdagen 11 Mars

Nattinlägg

ÅÅ blir så iriterad på mig själv! Vet inte hur många gånger jag skrivit i bloggen, för att sedan typ lägga till en bild.. vad händer då? Jo allt försvinner.. sparat som utkast tänker ni? NÄ

Så ja då börjar jag om från början..

Det var kul att få post i dag. Fick nämligen Applause idag. Roligare var att hitta att Katti var med! Fin bild också =)



Red en lång ritt på kullaberg med min vän Caroline idag. Kallt men härligt! =) Kullaberg är ett naturområde vid Mölle med jättefin natur med havsutsikt. Kanske Sveriges finaste natur? Det är väl värt ett besök, kanske se kända mästerverket Nimis eller gå i någon av grottorna?
Är så glad att jag såg den där annonsen för 1,5år sedan om medryttare. Det är inte alla som har den turen att få rida i sådan här natur =)



Det blev en snabb fika med Frida, så någon rikitg facial blev det inte. Men hon fick testa satin hands och hon gillade bivaxen speciellt. Hon lovade dock att ha någon klass snart =)



Vår fina Snoddas!

 See you soon
xx
Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0