Tisdagen 9 Mars

Nattinlägg

Ja då sitter jag här på mitt vanliga tråkiga lagerarbete.. Det positiva är att man har bra arbetskollergor =)
Det är ju så att jag jobbar faktiskt heltid med att köra truck på ett lager, men fördelen med jobbet är att man har en hel del fritid, som tex var 5te vecka fritt *nice*

Så även om jag vill lägga ner tid på Mary Kay så får det gå lite i perioder pga hur jag jobbar, och förutom jobb så rider jag även en till flera gånger i veckan och hjälper till i stallet.. sen vill klart mina vänner och såklart min älskling  ha en bit av mig =)

Fick ett inlägg idag ifrån katti som jobbar som SD i Göteborg, min favoritblogg!
Hon skrev att hon länkat min sida till hennes och att jag får se till och skriva lite mer i min blogg..
Jaha då får jag ju banne mig skärpa mig! haha
Jag gav Katti tipset att ha sina kundkort i en låda med ett kartotek i. Jag har mina få i en låda men har inte behövt investera i något kartotek än.. men snart? =)



Nu har jag hållt på snart 5veckor, gått på hudvårdsutbildning och haft tja vad ska man säga en "Riktig" klass och sedan 2 med mina vänner..
Sminkutbildning på fredag i Malmö, ska bli jättekul! Hoppas jag lär mig massa massa massa haha
Ja sen får man inte glömma att jag varit sjuk plus mitt jobb, så ja om jag får utvärdera lite själv så ja då tycker jag att det har varit rätt bra start ändå. Det är en hel del man ska lära sig i början också =)

Lite kul, fick ett samtal av en tjej jag pratat om att ha klass med, "imorgon kl 16 passar det?" Ja visst blev svaret så ja nu blir det klass imorgon och förhoppningsvis på torsdag med!

Nä nu får jag väl ta och jobba lite
Sov gott ni där ute



See you soon
xx
Anna

 


Kommentarer
Postat av: Therese

härligt med bokade klasser, det är så kul att vara ny konsult :) massor att se fram emot! jag jobbar med mk i umeå sedan 3 år tillbaka :)

2010-03-09 @ 18:05:26
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0