Onsdagen 10 Mars

Nattinlägg

Ja det blev inte riktigt en klass idag utan en dubbel facial, men det var trevlig ändå! =)
Fick dock inte sålt något idag, men har sått ett frö. Den ena tjejen hade problem hy och fick tabletter för detta så det kändes som om jag "nybörjare" inte hade så mycket att hjälpa till där, iaf inte än. Hon testar en annan produktserie just nu och ville se hur det fungerade innan hon gav sig in på något annat. Och jag höll med henne, hon vet vart hon ska vända sig om det inte fungerar för henne. Den andra tjejen var intresserad av vissa produkter men ville inte köpa något just nu då de höll på att flytta så hon hade inte koll på sina grejer. Men hon ville ha en klass sedan när de kommit i ordning..

Kul att ni som läser kommenterar!! Shit trodde aldrig detta när jag började, 20st unika besökare igår! Ni som läser och också håller på med MK, har ni några tips på att få bokningar? Har kollat lite med mässor och ska stå på någon lite längre fram i Halmstad. Där är en hel del man bör tänka på när man försöker "marknadsföra sig" så har ni tips så komsi komsi =)

Imorgon ska jag rida en tur med min kompis Caroline och sedan träffa en annan kompis Frida och ev ha en facial med henne.



Rensa ut i Sminklådan! Mycket har antagligen legat där för länge och som inte längre används. Det samlas massa bakterier, och om du använder dem igen smetar du ut bakterierna på huden som kan orsaka finnar eller knastar i ögonen.


See you soon
xx
Anna


Kommentarer
Postat av: Emma

Roligt att folk är intresserade!

Hur gör man för att kolla hur många läsare man har?

Tycker du ska lägga till min blogg också på din sidan.

puss

2010-03-10 @ 14:59:09
URL: http://www.mycorner-emma.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0