Måndagen den 29 Mars

Å jag hade en jättemysig liten klass igår! Det är så kul och träffa nya posetiva tjejer =)

Jag hade även bokningstid igår. Gick igenom mina analyskort och skrev in dem på intranätet. Jag mailade även de som ville veta lite mer osv. Sen ringde jag och bokade, det slutade med att följande framöver ser det ut så här

En klass på torsdag, en nästa tisdag och sen makeup på torsdagen därpå! Så det börjar rulla igång lite. Kul =)

Annars har jag ridit en underbar runda i skogen idag. Känns så skönt nu när vi ställt om klockan. Kvällarna blir ljusare och man hinner med mer. Så nu behöver man inte stressa för att hinna med allt, och man känner verkligen våren i luften med kvittrande fåglar och blommande snödroppar.




På onsdag ska jag faktiskt unna mig en välförtjänt avkopplande stund. Jag ska på ansiktsbehandling och få färga mina fransar =) ska bli skönt! Ser fram emot detta.

Jag ska även hämta min syster ifrån flygplatsen då hon kommer hem för att se om påskharen har kommit.. eller något i den stilen =) Har ni inte läst hennes blogg finns den länkade nere till höger.
Hon studerar femte året på en internationell skola i Polen till läkare! Det är mäktigt imponerande!
Nu är det snart bara ett år kvar, sen ja sen är hon läkare typ. Känns märkligt att tiden kan rinna iväg så snabbt.

See you soon
xx
Anna


Kommentarer
Postat av: Emma

Längtar efter dig syster =)

Ska bli så skoj på torsdag!!

2010-03-31 @ 13:37:47
URL: http://www.mycorner-emma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0