Lördagen den 27 Mars

Hej alla kära läsare!
Förlåt att jag varit dålig på att blogga på sistonde, men har verkligen inte haft någon ork att ens titta på datorn. Har ni inte ni också sådanna perioder när man inte har någon extra energi över?

Igår hade jag klass med mamma och hennes arbetskollegor, det slutade med att vi var 8st så det var inte så farligt ändå =) Det gick rätt hyfsat och jag fick såld lite grann, dock inga av de produkterna jag visade men ändå =)

Jag har börjat på mitt 3jobb i veckan, inom ett bemaningsföretag. Varför tänker ni? Jag som redan jobbar redan heltid och sedan som hudvårdskonsult. Jo det var faktiskt så att jag sökte detta innan jag blev hudvårdskonsult och fick anställning som extra timanställd. Men nu har det inte funnit något jobb förräns nu. Jag ville ju ha en förändring från mitt vanliga jobb, och sökte allt möjligt. I höstas jobbade jag inom ett annonsförsäljnings företag och sedan inom att sälja kassasystem. Jag la ner mycket tid på detta och jag gillade det, men det gav inga extra pengar i fickan så jag bestämde mig att värdera mig högre än så. Det var då jag säkte mig till bemaningsföretag för där visste jag att jag skulle få pengar för jobbet jag gjorde.
Nu har jag varit där 3,5 dag på ett annat lager, nya arbetsuppgifter och nya kollegor. Helt ok, kanske dock inte så att jag hoppar ur sängen för att åka och jobba, så vi får se hur länge jag bestämmer mig för att jobba där..
Det är ju roligare att jobba som hudvårdskonsult =)

Min sambo kom precis hem efter att varit hos en kompis. Han fick en gitarr i födesledagspresent av mig, så detta drog igång hans musikintresse igen. Kul! Så nu har han varit och "repat". Han spelade trummor och sjöng lite. De spelade in så jag tänkte lägga musikinlägget här =) (emma dina trummor kom till användning) hmm försökte länka filen hit men verkade inte fungera.. ska se om jag kan fixa detta senare..


Idag ska jag hem till en kompis och vi ska spela ett helt hysteriskt roligt spel.. haha det heter Helt hysteriskt. Det kommer bli kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0