Lördagen 20 Mars

Jag har bestämt med min mamma att hon ska hålla en klass nästa vecka. Hon skulle bjuda några från sitt jobb, och tänkte passa på när man och barn var iväg för att hälsa på hans föräldrar. Kul tänkte jag =) Jag åkte över för att lämna mitt fina värdinnebrev jag skrivit. Och det visade sig att hon inte bjudit några vänninor från jobbet utan alla! Oj ska ni veta vad mitt hjärta skenade iväg när hon berättade att de var 20st! Jaha oj hur ska vi lösa det här nu då tänkte jag, men som tur är visade sig att de än sålänge bara är 8 anmälda. Så det ska jag nog reda ut.. vi får väl se hur många det blir i slutändan. Men jag får ju helt enkelt lösa det på bästa sätt =) Mamma sa även att några kommer efter de slutat jobba så ja oas så blir vi nog inte 20 iaf.
Men kul ska det bli! Det blir först gången jag får träffa hennes arbetskollegor.

Imorgon hålls en hälsomässa i Helsingborg som jag gärna vill gå på. Men ja det kan bli lite tight med tid då jag jobbat natt och sedan är bortbjuden på knutiskalas kl 19. Men jag ska verkligen försöka komma iväg.

Jag har idag även mailat ett företag angående julgåva/gåva. Jag skrev ett så proffsig mail som jag kunde och bifogade även en fin bild ifrån beauty news på intranätet. Den perfekta gåvan är ju faktiskt vårt underbara lyxiga handset som ger en silkeslena händer. Oavsett vilken branch man jobbar i behöver man ta hand om sina händer. Hoppas på svar, är nyfiken vad de tycker. Erbjöd mig även att komma förbi så de fick testa produkterna.


See you soon
xx
Anna


Kommentarer
Postat av: Therese

oj, det bästa är om de är 4-6st, tar så himla lång tid annars och man har inte tid till ordentliga avslut. Försök att boka in två-tre tider istället och dela upp dom ;)

2010-03-20 @ 08:55:48
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra jobbat!

Nyfiken på att höra hur det har gått den 25.

Pussar

2010-03-20 @ 13:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0