Lördagen 13 Mars

Utbildningen gick bra, det var bara jag som skulle gå steg 2 dvs sminkdelen. Så jag fick privatutbildning av en annan tjej, det var jättekul =) Hon hjälpte mig ta fram olika kombinationer av ögonskuggor och rouge osv, gick igenom olika ansikts och ögonformer.

Idag fick jag ett pris av Katti. Så nu är det meningen att jag ska dela med mig av 7saker om mig själv..

¤ Jaha vad ska jag berätta.. Jag träffade min sambo Markus på min arbetsplats. Han lärde upp mig då jag skulle ta över hans tjänst, då han skulle byta till en annan. Det slog dock inte riktiga gnistor förrän lite mer än ett halv år  senare.

¤ Jag ville gärna bli pilot och sökte detta. Kom dock inte in. Tänkte sedan om och bestämde mig att jag vill läsa service management då jag vill jobba med kundrelationer.. men det är ju det jag får göra med MK nu =)

¤ Jag föddes med LKG, Läpp käk gomspalt. Och har därför genomgått ja jag minns inte hur många operationer för att kunna äta och prata normalt. Och senare för utseendets skull. Träffade en läkare i Malmö i februari och i år ska jag antagligen få göra en läpplinje av en riktig tattoerare och lite andra småoperationer. Känns jättekul!

¤ Jag kuggade min första uppkörning. Men det gjorde inte så mycket då en av mina bästa vänner också kuggade samma dag så vi fick göra den andra tillsammans också. Skitkul när vi båda klarade sedan på samma dag =)

¤ Jag gick en bartenderutbildning i London, å ja det var kul. Men blanda drinkar är jag inte någon hejare på.. Har glömt typ allt, dricker väl för lite antar jag haha

¤ Jag är sjukt ovig! Kan knappt eller nä jag kan inte nå ner till mina tår! (om man står med raka ben ja ni vet)

¤ Hmm ja sista, jag är en seriefreak! jag eller ja vi följer sjukt många serier.. Greys anatomy, Desperate Housewifes, American Idol, True blood, The Mentalist, Californication, Dexter, Weeds.. ja några exempel =D

Å svårt att koncentrera mig just nu, Markus har killarna över och spelar guitarr hero, men snart meledutanfestivalen =)

Imorgon Göteborg! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0