Fredagen 19 Mars

I am back! =)

Ojoj vad tiden rinner iväg känns det som, men antagligen för att jag jobbat mycket på lagret. 21extra timmar på 3dagar, utöver mina 24 egna haha känns mycket när jag skriver det så, men ja det är det ju också. Detta är inget man gör så ofta ska ni veta.

Idag har jag varit på Väla och Ikea med 2 av mina vänner. Där köpte jag ett kartotek till min låda, och rosa papper som jag tänkte ha när jag skriver värdinnebrev.
Vi var även på skopunkten, där köpte jag nya pumps. Gissa vad de kostade?
150kr så ja jag var ju tvungen att ge de ett nytt hem =)



Snygga va? Undertill ser ni papperna jag också köpte.


Just nu känns det som om jag måste ta nya tag och boka lite klasser etc. Jag har varit lite dålig på det, men det är nog mest för att det varit lite mycket annars så tiden har inte riktigt räckt till.
Men jag tänkte ta tag i det imorgon.

I helgen är det hälsomässa i Helsingborg, och jag vill jättegärna gå! Hade varit kul och se systerkonsulter jobba lite =P och även se allt annat kul som finns på marknaden.

See you soon
xx
Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0