Fredagen 12 Mars

Ojoj vad jag har sovit dåligt inatt! Kanske beror det på att jag ställt om min sömn från att jobba natt, men själv tror jag framförallt det är att jag jobbade igår kväll med en klass. Detta var superkul som vanligt och jag fick sålt lite grann. Men när jag sedan ligger där i sängen, så  tänkter man på allt man kunde gjort bättre. Undra om jag sa att det där viktiga? Vad hade hänt om jag sagt och gjort såhär istället?
Man har en såkallad egen utvärdering. Och det är ju bra! Men nä inte natten innan man ska upp tidigt och iväg till malmö på utbildning! Jaja sitter här med mitt kaffe nu och försöker få upp ögonen, men det känns rätt skönt att jag inte behöver sminka mig innan jag ska iväg idag, då vi ska göra det på utbildningen =)

När jag låg där i sängen fick jag en del bra ideér dock så jag har nu betsämt mig för att göra små produktblad. Så efter man har haft klassen har man dukat upp sina "övriga produkter" och man frågar ju självklart om det är något någon undrar över, men då kan man ha små produktblad som beskriver produkten. Ungefär som det står i vår "bibel" haha, nä men som vår produktguide.
Man vill ju nå ut med så mycket info som möjligt, och sitter man och berättar för tjejerna så glömmer de snabbt vilken produkt som gjorde vad. Vad tycker ni? bra eller inte bra ideé?

Nä nu måste jag skynda skynda vakna vakna!

Försöker skriva sen lite om utbildningen.

See you soon
xx
Anna


Kommentarer
Postat av: Katti

Du har fått ett pris på min blogg! Kram och trevlig helg! :) // Katti

2010-03-12 @ 21:00:00
URL: http://kattitingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0