Anna Larsson Fristående Hudvårdskonsult Mary Kay®

Lördag 13 Februari 2010


Å nu har det hänt en hel del, tiden har bara runnit iväg..
Ja det började med att jag var med på unitmötet i Tisdag, mitt första =)
Det var jätteskojsigt, tydligen var det ett awardsmöte så det var lite nomineringar. Min underbara teamleader Johanna fick en gogive utmärelse vilket hon var klart värd!

Ullrika pratade om drömmar. Väldigt intressant, och jag kände igen mig direkt. Ni vet om man vill något verkligen så går man runt och "bygger upp" en fantasivärld om hur ens dröm utspelas och alla detaljer runt omkring tills det nästan känns verkligt. När man har kommit så långt i sinna tankar finns det inte mycket som kan stoppa en för att komma dit, det blir liksom lättare att kunna tänka på sin dröm i svåra tider för att klara av svåra perioder i livet.
Mycket givande!
Hon pratade även om att man borde tänka lite mer på vad man är tacksam för i vardagen. Att man blir mycket gladare själv av att stanna upp och tänka efter vad har hänt mig idag som jag är tacksam för? Och berätta detta för kanske den personen som det berör, vilket även leder till att man gör fler människor runt omkring sig glada. =)
Så det jag är tacksam för tex dagen vi hade mötet var
* Att min teamleader gav mig en komplimang, som gjorde mig glad, då jag hade ansträngt för att se lite extra fin
ut
* Att en arbetskollega kunde byta skift med mig, så att jag kunde gå på mötet
* Att min älskade sambo, stöttar mig nu när jag börjat med att vara en hudvårdskonsult. =)

Det var himla kul att få träffa hela gänget, ett oerhört avslappnat och glatt gäng. Ser fram emot nästa möte.

En annan kul sak som hänt, är att jag fått mitt starter kit *wii*
Jag har gått igenom allt material och testat och packat upp produkterna. Jag har även haft en klass typ, med två av mina vänner. De gav mig lite tips och de verkade även sugna på några av produkterna =)

Jag har även lagt in min första stora order på jumpstarten, blev en del. Men måste ju vara förberedd inför nästa torsdag då det är tänkt att jag ska ha min första riktiga klass, spännande men nervöst. men det kommer nog gå bra =)

Ja nä nu ska jag fortsätta läsa och lära mig allt material och produkterna. Imorgon är det alla hjärtans dag =) Kärlek till er där ute! =)

see you soon
xx Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0