Anna Larsson Fristående Hudvårdskonsult Mary Kay®

Onsdag 3 Februari 2010

Hej alla där ute!

Nu ska jag försöka mig på att blogga (som alla andra typ) =)

Mitt namn är som alla förstår Anna Larsson, nyligen fylld 25. Bor i en liten stad Höganäs som ligger knappt 2mil utanför Helsingborg. Där bor jag med min sambo Markus och våran katt snoddas. Jag jobbar skift som lagerarbetare, vilket resulterar i att jag har en del tid över till annat. Mitt mål är inte att jobba kvar där i all framtid, men i de här tiderna ska man vara tacksam om man har ett jobb =)
Men efter nästan 4år med samma arbetsuppgifter känner jag att något måste hända, jag behöver en utmaning.
Man känner sig nästan som en robot ibland på jobb, vaknar upp efter en trans och undrar:
- Hur f#n kom jag hit? Vad håller jag på med?
Nä så en ny utmaning? Hmm var hittar man en sådan? googlat lite efter extraknäck jobb, men inget av jättestort intresse..
Min sambos syster kom då med förslaget "varför blir du inte en hudvårdkonsult för Mary kay?
tja ja och då berättade hon om alla fördelar som tex att jag kan jobba när jag kan, vilket passa mig och min livstil perfekt!
Så ja nu har jag hoppat på det här tåget och så får vi se vart det bär =)
På tisdag ska jag följa med min teamleader på möte med utbildning, spännande!

tja ja det var nog allt för idag, mitt första blogginlägg wooho! shit det här kanske inte är så svårt ändå.. eller?

See you soon
xx Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0