Onsdagen 24 Februari

Onsdagen 24 Februari
Ojoj vad tiden rinner iväg, känns som om jag borde skriva oftare men jag skyller på att jag inte hinner.. men jo det tar inte många minuter att skriva ner några rader, så ja jag är väl lite lat.. å ja man får inte glömma att jag har varit sjuk hela helgen =(
Det är sådanna tider nu, känns som om alla är sjuka, jaja idag känner jag mig piggare och har mer energi.

Ja nu har jag mycket att berätta, hmm vart ska jag börja..
Jo torsdagen var helt suverän =) Jättekul, och trevligt gäng, dock var jag väl lite nervös. Måste träna mer på att prata inför folk. Men de var så gulliga och förstod att jag var ny osv. Men fick ändå sålt en del, och det värmde i hjärtat =) Kul, och jag är säker på att de kommer trivas med produkterna!

Fredagen var det utbildning i glumslöv för hela slanten. Jag kände väl att jag hade koll på det mesta redan, men bra att få en rikitg renomgång. Johanna har varit min stöttepelare och lär mig väldigt mycket också =)

Hela helgen bestod av snörvel, host, prosit och min ynkliga röst till min sambo att han skulle ta hand om mig..
jag har nog inte varit så här sjuk i en förkylning på många år!
Men i måndags fick jag nog av att tycka synd om mig själv, så ja jag bestämde mig för att boka lite klasser.. och som det ser ut nu, verkar det som om jag har 3st nästa vecka =))

Igår var en fullspäckad dag!  Fixade mina naglar hos en vän. Första gången på 5år. Nu vet jag knappt hur jag klarar av att skriva på datorn.. man skriver ju med naglarna! men ja som ni ser så går det ju rätt så bra =) Lite ovant bara. Men efter det var det iväg till glumslöv..
Vi hade kundkväll på vårt unitmöte, För vintertorr hy. Så jag släpade med min vän jenny, som var lika förkyld som jag. Men det var trevligt =) som vanligt haha.. nä men verkligen glad att jenny följde med. Alltid lite roligare att ha någon med på sådanna här kvällar, så hon fick testa rubbet, frön rengöring till makeup =) Fin blev hon iaf!

Idag är det lite lugnare. Jag har slagit in en kunds produkter, blev riktigt fint! Kolla bilden =)
Sen ikväll ska jag iväg på en liten klass, och efter den ska vi gå ut och äta lite. Kul KUL!

Så där ja nu tror jag att jag uppdaterat er om det mesta..
until next time
see you soon
xx Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0