Anna Larsson Fristående Hudvårdskonsult Mary Kay®

Onsdagen 17 februari 2010

Nattinlägg

Så där ja, nu har man mejlat runt lite med otroliga erbjudande som folk inte kan tacka nej till. Man måste ju ´promota´sig lite nu i början. Där är en del som har nappat men som ska återkomma med dag. Nice!

Ja på torsdag blir det dax för min första klass. Jag kommer hålla den här hemma för lite bekanta och vänner.
1830 anländer de 5 som ska vara med i klassen sedan kommer 2 av mina vänner för att hålla oss sällskap när vi dricker lite vin, äter plockmat och spelar spel. Kul!

Jag känner dock att jag har ett lite problem. Ni vet att jag beställde en stor order, tyvärr tror jag inte att den hinner komma innan torsdag :-/ men jag får ordna det på annat sätt.
Jag klarar mig egentligen på starterkitet som jag fått, men jag vill kunna erbjuda dem att testa vårt underbara satin hand samt att jag vill ha lite mer färgval vad gällande foundations.
Men jag pratade med min teamleader Johanna, så det verkar som om att jag kan låna lite produkter av henne =) mega snällt!
Jag var iväg på stan idag, köpte lite makeuphandukar på åhlens och en kalender. Måste ha koll på läget.

Fredag kommer betså av utbildning hela dagen. Ska bli kul! Skönt dock att jag har Johanna vid min sida.

Jaha vad säger ni.. kl är nu 03:20.. kanske dax att krypa ner i sängen och försöka somna den här gången?
Natti på er

See you soon
xx Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0