Anna Larsson Fristående Hudvårdskonsult Mary Kay®

Fredag 5 Februari 2010

Igår var jag och köpte en ny svart kjol, som jag kommer såklart att använda när jag har mina klasser. En riktigt klassiker, mer elegant än de andra jag har.

Jag fick även ett sms igår om att mina inloggningsuppgifter mailats till mig, men nää inget i min mail. Skickade ett sms till Johanna (min teamleader) som ska kolla vad som hänt.
Däremot hade jag fått ett mail där det stod att mitt startkit hade skickats! Läängtar hihi =)

Nä nu ska jag slappa lite, imorgon ska jag vara lekledare på min lillbrors kalas. 9st små 6åringar.. åå ja! jag behöver alla krafter jag kan få. önska mig lycka till! =)

See you soon
xx Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0